Monday 5 September 2011

Blog Penjualan Tanah~

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua yang mengunjungi blog ini~Blog ini diadakan khas untuk menjual tanah-tanah di sekitar Hulu Langat, Selangor (buat masa ini, jika ada penambahan, semua akan dimaklumkan dalam blog ini)~Peranan Syarikat milik saya adalah sebagai perantara bagi Penjual (Seller) dan Pembeli (Buyer)~

Di dalam blog ini, saya sertakan juga gambar-gambar di kawasan tanah berkenaan yang hendak dijual~disertakan juga sedikit maklumat am bagi tanah berkenaan~untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi saya melalui telefon atau e-mail~Insya-Allah pertanyaan anda akan dijawab secepat mungkin~

Sila-silalah kunjungi blog saya pada bila-bila masa, dan jikalau boleh, silalah anjurkan blog saya kepada ahli keluarga, saudara-mara, serta kawan-kawan anda yang mungkin berminat untuk membeli tanah buat apa-apa keperluan~

No comments:

Post a Comment